Stap 1: Neem contact op met onze klantenservice voor een retour label. Verstuur hierbij:
- Ordernummer
- Reden voor retour
- Oplossingsvoorkeur: Vervanging of Geld terug
- SKU en hoeveelheid
- Zelf verzenden of laten ophalen
- Indien u in aanmerking komt voor pick-up voeg dan uw address en gewenste datum toe.
Let op: Zonder deze informatie kunnen we een retour niet aan u koppelen en ontvangt u dus ook geen vervangend product of retournering van het aankoopbedrag.
Stap 2: Onze klantenservice neemt contact op met de oplossing en neemt contact op met PostNL. Wij verzenden ook een retourlabel naar u voor op het pakket.
Stap 3: Verzend het pakket in originele staat en verpakking terug. Lukt dit niet? Dan moet je zelf zorgen voor vervangend inpakmateriaal. De kosten voor eventuele extra ruimte of gewicht is op eigen kosten.
Stap 3: Na bevestiging van verzending zorgen wij dat er een vervangend product wordt toegestuurd of dat de terugstorting van het aankoopbedrag in gang wordt gezet.