Dezins

 Besteed €100, planten wij een boom
 Besteed €100, planten wij een boom

We bieden standaard twee retour methodes aan:

Drop off: U brengt zelf het pakket naar een lokale verzendpunt van PostNL.

Stap 1: Neem contact op met onze klantenservice voor een retour label. Verstuur hierbij:

  • Ordernummer
  • Reden voor retour
  • Oplossingsvoorkeur: Vervanging of Geld terug
  • SKU en hoeveelheid
  • Zelf verzenden of laten ophalen
    • Indien u in aanmerking komt voor pick-up voeg dan uw address en gewenste datum toe.

Let op:  Zonder deze informatie kunnen we een retour niet aan u koppelen en ontvangt u dus ook geen vervangend product of retournering van het aankoopbedrag.

Stap 2: Onze klantenservice neemt contact op met de oplossing en neemt contact op met PostNL. Wij verzenden ook een retourlabel naar u voor op het pakket.

Stap 3: Verzend het pakket in originele staat en verpakking terug. Lukt dit niet? Dan moet je zelf zorgen voor vervangend inpakmateriaal. De kosten voor eventuele extra ruimte of gewicht is op eigen kosten.

Stap 3: Na bevestiging van verzending zorgen wij dat er een vervangend product wordt toegestuurd of dat de terugstorting van het aankoopbedrag in gang wordt gezet.

Hoe retourneer ik een product?

Producten die in aanmerking komen voor een retourzending kunnen ofwel door ons worden opgehaald of zelf worden gebracht naar de dichtsbijzijnde PostNL of DPD postkantoor. 

Zelf versturen:

Carriers: PostNL

PostNL: Max. gewicht van 31.5kg, Max. afmetingen (LxWxH): 175x78x58 cm

Standaard pakket via PostNL: € 7,25
bijvoorbeeld een woonaccessoire, hanglamp of bijzettafel


Groot pakket via PostNL: € 13,50
bijvoorbeeld een vloerkleed, eetkamerstoel of salontafel


Een kast of tafel via BK-transport: € 45,00

Bij wet zijn wij verplicht iedereen 14 dagen bedenktijd te geven. Gezien wij vertrouwen hebben in onze producten verlengen wij deze 14 dagen naar 30 dagen. Vraag je een retour aan binnen 30 dagen na ontvangst van jouw bestelling, dan bieden wij een vervangend product of volledige teruggave van het aankoopbedrag. 

Na 30 dagen en tot 6 maanden na aankoop kan je bij ons nog steeds een vervangend product aanvragen. 

Na 6 maanden bieden wij geen vervangend product of terugstorting meer aan.

Winkelwagen sluit